mandag 13. desember 2010

Jule giveaway

Til alle dere koselige bloggere:) Her koser vi oss i ventetiden. Granbar, mose, kongler og svibler er på plass. Strikkepinnene klirrer, og symaskinen durer i vei:) her er det masse bestillinger:) Og det bare nyter vi, og koser oss med førjulsforberedelsene<3 Vi vil derfor ha ett lite julelotteri her hos Myrullpiken. For å "få" lodd:

1. lodd for å legge igjen en kommentar
2. lodd for kommentar og følge bloggen vår
3. lodd for kommentar, link og legge seg til som følger

Er du følger fra før så skriv det bare opp :)
Har du ikke egen blogg, bare legg igjen e-post adressen din, så finner vi deg:)

Det er tre premier som dere kan se på bildene nedenfor. Vi trekker de tre vinnerene lille julaften:)


29 kommentarer:

  1. Flotte premier hos deg, jeg vil gjerne være med 3 lodd til meg, er følger, har linket og her en hyggelig kommentar.

    Ha en fin førjulstid.
    Marianne

    SvarSlett
  2. Så flotte premier da. Klart jeg vil bli med.
    Tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  3. Her var det mye lekkert,,,,jeg tar to lodd....
    Og venter i spenning.
    Nyt førjulstida.
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Så nydelig giveaway. Jeg er gjerne med, og tar 3 lodd. Gleder meg til å følge deg videre, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/12/julegiveaway.html

    Ha en vakker førjulstid!

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg tar to lodd.

    Ha en fortsatt fin adventstid! :)

    SvarSlett
  6. Jeg blir med vet du :)
    Tar 3 lodd jeg. Lykke til.

    SvarSlett
  7. 3 lodd til meg! God jul! :-)

    SvarSlett
  8. Koselig å få dere som følgere:) La meg til hos dere også. Og så kom jeg rett på en give away:)

    SvarSlett
  9. Så koselig med Giwe away rett før jul : ) jeg blir veldig gjerne med og tar 3 lodd!! Veldig glad for at dere vil følge meg videre : ) Tusen takk
    God helg
    klem Tove

    SvarSlett
  10. Her var det mye fint! Legger meg til som følger. Fine premier! Prøver meg med to lodd.

    SvarSlett
  11. Hei

    Velkommen som følger av bloggen min. Hyggelig!

    Give-away vil jeg såklart være med på. 2 lodd til meg :-)

    Klem fra Lottemora

    SvarSlett
  12. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min! Flott at du la deg til som følger, for da fant jeg deg og den fine bloggen din igjen. :) Følger deg gjerne videre her inne.

    Jeg blir med på giveaway og tar to lodd! :)

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  13. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Så koselig blogg du har, gleder meg til å se mer. Jeg vil veldig gjerne bli med i trekningen din. Jeg tar to lodd, følger og kommentar :)

    Ha en flott siste uke før jul!

    Klem Anne-Gry - My New England Dream

    SvarSlett
  14. Takk for koselig kommentar hos meg :) Førjulstiden er travel ja! I dag har vi ENDELIG hatt barnebursdag for snuppa som fylte 7 7.des... Utebursdag med mat på bålet og aking! Etterfulgt av litt jobbing og juleforberedelser på skolen. Gleder meg til jeg får tid til å pynte treet uti uka..!
    Tar gjerne 2 lodd i trekningen hos dere.
    Fortsatt god førjulstid :)
    klem fra meg

    SvarSlett
  15. Får jeg bli med i lotteriet? Fant deg via Hulda, niesa vår. Og her var det jo mye kjekt! Hilsen Toril A. (toril@aspaker.no) Web http://magnar.aspaker.no

    SvarSlett
  16. Takk for koselig hilsen. :) Vil gjerne prøve lykken i din give away. :)

    SvarSlett
  17. Hei, og takk for koslig kommentar hos meg. :o) Så fint det er her hos dere! Jeg trekker meg tre lodd og krysser frosne vinterfingre! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  18. hei!! tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min;) Legger meg til som følger og titter innom igjen vet u..ønsker dere en god juletid...nydelig blog;)
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  19. takk for koselig hilsen på bloggen min!
    klart jeg vil være med på trekningen.
    ett lodd til meg takk!

    klem beate

    SvarSlett
  20. Så flotte premier, jeg vil veldig gjerne være med og kan få 2 lodd. Dette blir spennende trekning kvelden før kvelden. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  21. Sååå fine premier! Jeg elsker jo GreenGate, og håper på lykken med et lodd. :)

    SvarSlett
  22. Så fine premier!!!
    Tar 3lodd, og krysser fingrene for julehell:)
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  23. Hei..
    Takk for koselig hilsen og at jeg ble oppdatert om denne give awayen.
    Jeg hiver meg gjerne på med to lodd. Kommentra og følger :))
    Ha en kjempefin bitte lille julaften :)
    Klemmer

    SvarSlett
  24. Hei!
    Flott blogg dere har!
    Vil gjerne være med på give-awayen :-)
    Elsker Green Gate!!!
    3 lodd til meg :-) Har lagt meg til som følger, linket til bloggen deres og her en kommentar!
    Ha en flott bitte lille julaften!
    Julehilsen fra Rita

    SvarSlett
  25. Å, så nydelige premier! Jeg er med og tar et lodd! Juleklem fra Anette :)
    www.anettesbokboble.blogg.no

    SvarSlett
  26. Hei og takk for koselig hilsen hos meg! Jeg likte meg godt her inne og vil gjerne komme tilbake!! 2 lodd og hilsen fra meg♥

    SvarSlett
  27. Jeg blir gjerne med :-) Linker og har lagt meg til som følger. Her var det mye fint i Green gate. Jule hilsen fra Rigmor *Seascape*

    SvarSlett
  28. ajaj, denne rakk jeg i siste lita!! Tar gjerne 3 lodd jeg!! Håper bare blogger lar meg linke idag....

    Så hyggelig at dere besøkte oss, også på en av de meget få dagene jeg ikke er der da.....kjedelig. Jeg kommer snart å besøker dere igjen, bare sykdommen er over her...har vart lenge nok nå synes jeg!!

    Kjempekosleige innlegg dere har nå!!

    ønsker dere en vakker og fredaelig julefeiring!!

    SvarSlett