torsdag 15. mars 2012

Våråpning søndag 18 mars...







Velkommen til våråpning hos Myrullpiken Landhandleri,
søndag 18 mars. Fra kl. 11.00-16.00.
Her skal nostalgien og den gode gammeldagse vårstemningen komme til syne gjennom landlige og søte varer.

Nye varer har kommet fra Green Gate, Bloomingville, Ib Laursen, Krasilnikoff og Tante Pose.
Søte sommer kjoler og tunikaer til barn i herlige, lette stoffer.

 Blomster i nydelige potter og kopper, som er med på å skape den gode, nostalgiske vårstemningen.

Det vil også være masser av salg,
50,-, 100,- og 200,- bord, her kan man gjøre noen ordentlig kupp<3

Hos oss kan man også få kjøpt en masser av påskegodt<3



Hadde vært koselig om dere tok turen til oss.

Vi holder til på småbruket i Abelhaugveien 2 på Konnerud.
Hilsen fra Stine, Cecilie og Nina Malterud
Tlf.47838734

3 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg også lyst til å plante stemor i noen av mine GG kopper. Så skjønt ♥

    SvarSlett
  2. Åååå, jeg har så lyst å komme, men jobber nattevaktshelg. Jeg gleder meg veldig over det jeg kjøpte sist, tenk at litt servise kan gjøre så stor lykke, hi-hi. Vi ble forresten tent på høne-ideen. Fikk så lyst på kaklende høns i hagen vår og friske egg, men det blir nok ikke denne sesongen dessverre. Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  3. Oi, så fint dette så ut! Nydelig med de små stemorsblomstene i greengatekoppene. Lekkert!

    SvarSlett